Arkadaşlar merhaba. Kızıma doğum yaptım 10 gün sonra pıhtı atmıştı. 3 ay iğne vurmam gerekiyordu 2 ay zor dayandım. Şimdi hamileyim ve 5 gündür iğne vuruyorum inanın vuramıyorum her yerim morardı şişti komşuma vurdurdum o da aynı. Yapamıyor muyum? Sizde de şişme morarma oluyor mu?