Meri3220 17+2 haftadayız, böyle karnımda sancı oluyo bişey batıyo gibi oluyor arada sanki orda bişey dönüyo gibi yada ağırlık var gibi oluyor tam anlatamıyorum da psikolojik mi acaba yoksa bebek hareket mi ediyor var mı aranızda böyle olanlar?
Kumsalsmom Meri3220 22+3 teyim aynı p şekilde oluyor bizim hareketli bi kız maşallah yavrum dönüp duruyor bişeyler yapıyor 😂😍
Tgcmerve Meri3220 karnında mı göbeğinde mi? Bu haftalarda benim de göbek deliğimde aşırı hassasiyet vardı buna benzettim anlattıklarını. 17. Haftada öyle sana acılar ağrılar verecek bir hareket değil daha çok kabarcıklar patlarmış gibi, iç kıpırtısı gibi hissettiriyor kuzum 🌸
1999luanne Meri3220 ikinci gebelikse o haftada hareket etmesi bekleniyor ama ilk gebelikse bi kaç hafta daha erken diye duydum
serpilctn Meri3220 bnde 17+1 dün öyle benimde karnıma kramp tarzı ağrı girdi sancı gibi bebek hareketi mi bilmem
Meri3220 1999luanne ilk gebelik daha bu zamanlarda hisseden oluyormuş da acaba dedim bende kendi kendime
Kumsalsmom Meri3220 inşallah canım benim zaman çok hızlı gerçekten anlamadım nasıl bu haftaya geldik sağlıkla büyüsünler
Meri3220 serpilctn bebek yukarı çıkıyor ya rahimde iyice büyüyor ya ondan yada hafif hafif hareket ediyor biz anlayamıyoruz
Meri3220 Kumsalsmom amin amin inşallah sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz şuan bana da zaman hiç geçmiyor gibi ya hayırlısı artık 🤗
Kumsalsmom Meri3220 arada oluyor öyle canım ya bazen zaman yavaşlıyor evdeysen benim gibi kış olunca bi de yapacak bişey yok oluyor öyle
Eymeninannesiiiii Bende sabırsızlanıyordum hareket etmiyor tekme atmıyor diye şuan 22+2 günlüğüz daha dün tekmesini hissettim ilk defa çok güzel bi duygu ama bu haftalarda net hissediliyormuş