Kizlar bugune kadar hamile oldugumu saniyordum megerse kimyasal gebelikmis bugun ogrendim dunyam basima yikildi sanki bir anda. Adetime 2 gun kala beta degerim 30,91. Adet gunumden 1 gun sonra yani bugun kan verdigimde beta 28e enmisti. Ilk hamileligimdi. 4 ay korunmustuk Geçen ay korunmayi birakmistik bu ay için çok umitliydim😔 kimyasal gebelik neden olur ki? Bunun olmamasi için ne yapmam lazim?