hayathayal 15+6 suan. Iki gundur karnımda bir agri var. Ancak uzaninca karnima baski yapmayinca geciyor. Karnima baski yapinca agriyi hissediyorum. Doktor 3 4 saatte agri olmasi normal dedi. Sizdede bu agrilar var mi?karnim büyüğünden mi
Oslem077 Rahim genişliyor bebek büyüyor artık benim de var oluyor arada nefes kesecek gibi ama geçiyor ılık bir duş al ayaklarını yüksek tut ben korkudan doktoruma gittim doktorum gülmüştü bana :) karnın büyüyor artık rahim genişliyor ağrıların elbet olucak ama sürekli oluyorsa kork demişti 🙃 Kalbini temiz tut doktoruna ne kadar sıklıkla olduğunu ve ne kadar ağrı olduğunu söyle 🙄 Bu iyi günlerimiz 🙃 iyice büyünce lavobadan çıkamcaz😂 Sağlıkla kucağına al canım 🙏
hayathayal Oslem077 içimi rahatlattın teşekkür ederim canım🌷😊 sordum 3 4 Saatte bir normal dedi. Sende hayirla saglikla kucagina al insallah ⚘