Kızlar ben 20. Haftadayım. Şuana kadar iki doktorum cinsiyet için erkek dedi. Bugün okula gelen kadınlar göbeğimi görünce kız göbeği bu sürpriz olabilir dediler. Bir kaç hikaye anlattılar bununla alakalı. Böyle şeylere inanmam ama İçime kurt düştü.Anne olunca her şeyden etkileniyor insan. Sizce doğru mu? Hazırlığa da başladım. Kendimi de alıştırdım.