Fulyaaa1 Zeynep0806 aç karnına gidiyorsunuz. İlk olarak açlık şekerine bakılıyor daha sonra içecek veriliyor 5 dakika içerisinde içiyorsunuz. 1 saat sonra tokluk şekerine bakılıyor 2 saat sonra tekrar
ebruu19 Zeynep0806 ben Perşembe günü yaptırdım..elmalı soda gibi bşydi korktuğum gibi çıkmadı yani merak etmeyin
Suzan-mustafa55 Zeynep0806 ben bugün yaptirdim ac karna ya herkezin aynı olmuyor yada ben beğendim 75 gm çilekli gazozgibi birşey aldırdı doktor biraz tatlı evet ama ben rahatsız olmadım ama şükür şeker cikmadi
Fulyaaa1 Zeynep0806 yok cok cok etkilemedi ama illaki oluyor bünyeye göre de değişiyor benim içeceğim çilekliydi zorlamadı:)