Melistosum Grip olacak gibiyim normalde bir ilaç var idocould c vitamini diye onu bı içtim mi zipcik gibi olurdum ama şimdi malum hamilelik ilaçsız bitkisel yöntemler arıyorum.. ve burda gribin celladı gelse yenecek siz kadınlar var 😀 şunla şunu karıştır şöyle yap diye şimdi yardımınızı ihtiyacım var ne yiyim ne içeyim bana ne iyi gelir help me 🙏💙
Leylayz Melistosum valla canım ben bir ayda iki defa oldum, akşamları ballı süt içiyordum, bazen başım ağrıyınca parol alıyordum bol meyve ve Su, öksürük olunca da pekmez ve tereyağ karışımını içiyordum yumuşatıyordu
Adileeselvi Melistosum valla hi şuan inceden bogazlarim aciyo antibiyotik siz geçmez normalde asla bol bol madlina portakala dayandım birde karadut pekmezi çay yapıyorum ondan ilk gebeliğim de kocaman bir şişe tükettim ağızdaki boğazdaki yaralara bile çok iyi geliyor
Mukaddesdvc Melistosum evet bende sürekli grip oldum ve baya agır gecirdim tabi ilaçsız malum son ayım benim önerim tursuu suyu,portakal mandalin vallahi ben onlardanda iyikesemedim okadar her türlü sıktım yedim içtim olmadı en iyisi parol hapı al yataga girr terlee sonra ılık bir duş gercekden ayaga kaldıran o oldu beni
Sevilay_Demir Melistosum ceviz kabuğunu kaynatıp için. Bol limon mandalina felan tüketin çok iyi geliyor. Bende grip Olmuştum bir hafta boyunca sürekli limon yedim iyi geldi bana.
pijamaboregi Boğazım ağrıyor benim de posttan yararlanayım diye 5 dakikadır bekliyorum gelen giden yok 🥺