esgun brfns ben Akkent te oturuyorum uzak olsa da melek ekiciye gidiyorum🥰 13+6 yım henüz inşallah güzelce tamamlarız sürecimizi 🤲🏼
Hdiska brfns bende karataş tarafında oturuyorum doktorum şükran gucer yaşam hastanesi ve çok memnunum 26 haftalık gebeyim ama ultrosana göre 28 haftalık hamileyim
brfns Arazynp yeni açıldı orası diye biliyorum sanırım inşallah doktorunda iyidir😊 bu arada sen kaç haftalık oldun🥰
Arazynp brfns Evet yeni açıldı. İlk gidenlerden biriydim. O zamanlar ne güzel kimsecikler yoktu. Simdi tıklım tıklım kalabalik. Doktorumdan memnunum ya. İnşallah dogumum da orda olucak. Az kaldi 38+5 teyim.
brfns Hdiska bende Karataştayım mediantep Hüseyin beye gidiyorum bende gayet memnunum bende 15+2 oldum 😊
Hdiska brfns ordaki hastaneyi çok beğeniyorum acile falan gitmem gerektiğinde de oraya gidiyorum ama kadın dogumuna hiç gitmedim
Esrasenturk8 brfns ben de 1 kere gittim kendisine cok şeker biri gerçekten ama sonra yılmaz gencoya döndüm öneri üzerine