Dumdil gerçekten bir yandan sitem etmek istemiyorum ama bir yandan da sürekli oturduğum yerden kalkmak için bile birine ihtiyaç duymak yordu, dışarı çıkmak istiyorum sancıdan sürekli yorulup tuvalet aramaktan gına geldi, enfeksiyon kaparım diye tuvalet kullanmak da istemiyorum bel ağrısından yürüyüşüm değişti artık ama bir yandan da şükrediyorum hasta değiliz sadece hamileyiz ve doğunca bu fiziksel durum geçecek ❤️