Sedaaaa2 deletedmom87894 20 ile 24 de yapılıyor die bılıyorum ben oyle oldum 20 de ilk 24 de ikincisi bı de dogumdan sonra 3 doz varmıs ilki 3-4 gün iyi kol agrısı yaptı ama ikincide hiç bişey olmadı
Nazlimom deletedmom87894 ben ilk dozu 19. Hafftada oldum hiç ağrı sızım olmadı yarında 2. Dozu olacağım 24. Haftada yani
nurdgnn deletedmom87894 ilk aşımı 30. hafta ikincisini 34 te oldum belli bir suresi yok. aşı olmadan parol içtim ben hep doktorum önermişti ateş ve ağrıyı azaltıyor.
ozgese-s İlk dozum 23.hafta da ikinci dozum 27.hafta da oldu benim ilk doz çok acıdı ama ikinci dozum da bişey olmadı ☺️
Sifakoc282 Aysbdrrr ilki çok ağrıdı kolum 5 gün dokunamadım ama ikinci de çok ağrı olmadı hafif bir ağrı oldu
iremre Çok korkan birisi olarak aşı acıtmıyor merak etme 😋 Sadece sonrasında kolda ağrı olabiliyor o kolu çok kullanma yeter
dilarakocc Benim 1 ay arayla oldu sonuncusu 25. Haftada ama ağrısı daha uzun sürdü bende hala çekiyorum yani ağrıyı