Bende aşısını girdim ama hafta olarak 24 hafta bol bol meyve ağırlıklı ve günde 5 litreye yakın su içtim yapmamaya ayakta geçirmeye çalştm evin içinde yürüyş yaptm vücudum el verdikçe yememe dikkat ettim kurulmuş yoğurt ve ve stres yapmdm covid deil normal soğuk algınlığı mantığıyla düşündüm hep