Zuyalist Kız kardeşim regl gününde test yaptı, silik çıkmıştı, hemen gidip kan testi vermişti pozitif çıkmıştı, silik de olsa bir şeyler çıkabilir bence ama sen bilirsin, herkesin yumurtlaması döllenmesi aynı olmuyor ona göre de değişiyor.
Arzuburak Elif0611 duam seninle 👼🏻☺️🙏🏻😘 inşallah hayırlı haberlerini alırız canım aynı yollardan bende geçtim 🙏🏻
Elif0611 Deniz2961 Seydasavrak Seydasavrak Feeyza Asyaaa35 Asyaaa35 Arzuburak aysenur_al Nessozz Arzuburak aysenur_al Lütfen testime bakarmısınız ben hayalmi görüyorum delirmek üzereyim
Ahsen34 Elif0611 bebek Rahime yerleşirkende aynen adet sancısı gıbı belde bacaklarda agrılar olur. Uyku halı halsizlik bunlarda oluyor.
Fatmanur__ Benimde aynı şekilde 2 gün gegiçti ama onun öncesinde de şüphelerim vardı zaten bundan önce bir kaybım oldu benim normalde ilişkide acım olmazdı ama neredeyse son bir aydır hep oluyordu öbür hamileliğimde de aynısı olduğu için şüphelendim ve her ilişkiden sonra da leke geliyordu ama bı sabah regl oldum hiç bişey anlamadım kafam allak bullak
Elif0611 Fatmanur__ canım kimyasal gebelik yaşamış olabilirsin bi tanıdığımda böyle bi durum yaşadı dış gebelik çıkmış ama tabi bilemeyiz enfeksiyon filanda olabilir
Fatmanur__ Elif0611 ilk defa duydum kimyasal hamileliği dediğiniz gibi de olabilir bilmiyorum ama şuan doktora gitsem mi gitmesem mi diye kararsızım bit hafta önce gidip kan testi yaptırmıştım sonuç 1.20 çıkmıştı gebelik yok demişti benim önce ki hamileliğimde de öyleydi sonuç o yüzden bende kesin hamileyimdir diyordum ama regl olunca üzülmedim diyemem beklemiyordum hiç