İğne acısı öyle aman aman bişey değil 2 kere sezaryan olmuş biri olarak söylüyorum 20 güne 3.yu olucam nasipse ilki epiduraldi iğne sonrası his var acı yoktu yani keserken yada bebeği çıkarırken dokunduklarini geliştirdiklerini hissediyorsun ama ağrın olmuyor ikincisi spinaldi iğneyi vurduğunda anında bacaklarıma doğru bı sicaklik indi zaten hemen uyuşuyor yatırdılar spinalde sanki belden aşağısı yok gibi oluyor tamamen uyustugu için hiç bir his cekistirme hissedilmiyor epiduralde bebeği çıkarttıktan sonrasini hatırlamıyorum uyandığımda beni götürüyorlar di muhtemelen sakinleştirici gibi bişey yaptılar spinal de her anı yasadim zaten uyuşuk olduğun için herhangi bir sıkıntım heyecanım olmadı his olmadigi için 6 saate ancak tamamen uyuşukluk geçiyor epidural de zaten uyuşukluk olmadığı için odaya geldiğinde ayaklarını falan kipirdatabiliosun herşey normal oluyor