Serapcinar Yeni doğacak olan bebeğime biberon alacağım yalnız hiçbir fikrim yok biberon hakkında hangisini önerirsiniz biraz uygun çaplıda olursa iyi olur ?
cahillesohbetikestim Serapcinar ben tommee tippe aldım diğerlerine göre uygun fiyatlı bir de yurt dışında en çok tercih edilen marka imiş aldım ben çok sevdim inşallah oğlum da sever 🤣🥳
zehranurr Serapcinar ilk 160 ml başlamalısınız biz 3 ay 27 günlüğüz sadece mama ile besliyorum ve hala yeterli.
muallime34 Hanımlar hem meme hem mama ilerleyenler bebeğiniz biberona alışınca memeyi reddetti mi? Yoksa ikisini de sorunsuz alıyor mu