maviay246 canım kahverengi, kırmızı lekelenme görürsen mutlaka doktoruna danış. Ben ilk kahverengi lekelenme gördüm 8. Haftamda, 12. Haftamda da kırmızı adet gibi kanamam oldu hep doktoruma danıştım bana iğne ve hap verdi düzenli kullandım. Düşük tehdidi olarakda adlandırılıyor