Cicianne 30.haftadayım bu haftanın başından beri beyaz el kremine benzeyen bi akıntım var kokusu kötü değil ama kokusuzda değil yeni doktora gittim bidahaki randevuma da 3 hafta var 30.haftada olup bu akıntı sorununu yaşayan var mı ? Enfeksiyon falan olsa renkli ve kötü kokulu olur diye biliyorum öyle mi ?
Dilekunal Cicianne bende yaşıyorum aynı şeyi daha henüz doktora söylemedim ama kokusu yok beyaz kremsi bi yapıya sahip