mutluanneee Mart sonu inşallah 💚 birer paket bez 1 ve 2 numara, emzik biberon da aldım ben. Şampuan tarak pişik kremi ıslak mendil havlu deterjan. Hastanede veya dışarıda rahat etmek için alt değiştirme örtüsü. Kıyafet olarakta 3 tane yenidoğan iç zıbın, 5 tane 0-3 ay iç zıbın. 3 Tane hastane çıkışı, 4-5 tane uzun kol tulum aldım bence mayıs ve haziran ayı İstanbul hemen ısınmıyor. 3-4 tane de alt üst takım ilk 3 ay için. Az mı fazla mı bilmiyorum benim de ilk 😇 hastane çantasınıda Çarşamba günü kontrolüm var bir sıkıntı çıkmazsa inşallah 30. Haftada falan kıyafetlerini yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum bu sırada da hastane çantasını yaparım