alyabebekkk Kızlar resim atamıyorum ama chicconun ve Philips aventin cam biberonları var ikisi de güzel gözüküyor kullanan varsa söyleyebilir mi hangisi daha kullanışlı?
Nigarhacizade alyabebekkk Ben chicco aldım çok memnunum. Ucu aynı meme gibi. Süt sağdığım zaman o biberonla veriyorum. Hem iki kez elimden düştü ama hiç bir şey olmadı çok dayanıklı👌🏼Cam biberon bendeki
alyabebekkk Nigarhacizade meme ucu çok yumuşak olduğu için emine içeri kaçıyor diyorlar böyle bir sorun yaşadınız mı peki
cukulataannesi Ben de ikisi arasında aşırı kalip avent cam olani sectim. Bi adim daha ondeydi yorum olarak. Ama avent ml olarak daha az oldugundan cok kullanamadan yenisini aldircak gibi duruyor😃