Semaberay 38 haftaligim bugün doktorum kontrolde bir tur kordon dolandigini iki tam tur olursa sezeryana alicagini söyledi başına gelip sağlıklı bı sekilde normal doğuran varmı 3.dogumum olcak Allah izin verirse😔
kuzeymomsss Semaberay canım kordon dolanması ile normal doğum yapılmıyor diye biliyorum. Aslında 1 tur dolanmış olsa bile sezeryan ile alıyorlar normalde yani ben öyle biliyorum
Aylin_16 Semaberay canım 3 tur dolanıp doğuran da var normali doktorunuz bilir bence korkmayın Allah korusun canım
Deletedmom623737 Semaberay canım aynısı yengemin başına gelmişti hemen sezeryana aldılar inşallah bi sorun çıkmaz içini ferah tut 🙏🏻
Semaberay İnternette izliyorum kordonla normal doğum oluyor ama hareketlerini takip etmemi söyledi doktorum şuan iyi çok şükür iki turdan sonra sezeryana alırım riske atmam dedi Rabbim korusun bebeklerimizi 😔