Sağ göğüs altı kaburga tarafından bahsediyosanız bende de o haftalarda başladı uyuşuyo gibi acıyo gibi oluyodu doktora sordum magnezyum başladı. Olabiliyomuş bu haftalarda. Burda okuduğum kadarıyla da herkeste bu aylarda olmuş ama tabi isterseniz bi hekiminize danışın yine de