DeryaYuz donmezzderya o heyecan hiç geçmiyor 😊 bize doktor ayda bir gelin diyordu dayanamayıp hep erkenden gittik. Şimdi 36+5 teyiz 4 gün önce gördük maşallah daha net herşey yanaklar dudaklar falan 😊
donmezzderya DeryaYuz yaaaa maşşallah ücretsiz gösteriyor değilmi 3D olarak yüzünü benimki göstermedi daha ya çok merak ediyorum detaylı ultrason da gördüm bir tek 21 haftalıkken çok merak ediyorum
DeryaYuz donmezzderya donmezzderya evet ücretsiz. Bebeğin pozisyonu uygunsa görürsünüz tabi. Bir çok kez göremediğimiz de oldu. Sabırlı olmak gerekiyor 😊
donmezzderya DeryaYuz gösteriyordu fakat doktorumuzun cihazı 3d elverişli değilmiş göremedik net artık doğunca 😂