Nananusha kizlar 3 gundur bebegime oda hazirliyoduk mobilyalari besik bebek arabasi herseyi geldi odanin boyasinda bitirdik. herseyi babasiyla ikimiz yaptik mobilyalari zaten o hazirlamisti bugunde 4 5 saat alis veris yaptik . cok cok yoruldum ama aksamdan haraket hiss etmiyorum bebegim zarar gormus ola bilirmi hic bu kadar tekmesiz kalmamistim😔cok korkuyorum
Denizz01 Nananusha çikolata yiyim oda uyuyor , su için meyve suyu için karnınzda parmaklarınızı gezdirin bi , baktınız olmuyor bi acime gidin aksatmayn
Saadetdemirkan Nananusha ters bir hareket yaptinmi peki ? Agir kaldırma uzanma falan kaç haftalik canim
shinemom Nananusha benim bebegim cok hareketli ama yorulunca oda yoruluyor ve oynamyor iyice dinlen yemene içmen dikkat et bi de soğuk su çikolata falan ye sola dönüp yat mutlaka ufakta olsa bi hareket göreceksin
ilknremrh Aynı sorun bende de var bugün hastaneye gittim oraya git buraya git yoruldum eve geldiğimden beri bebeğim hareket etmiyor endişeleniyorum çikolata fln da yedim ama yok inşallah bşeylerı yoktur yorulduğumuz icindir
Humus ilknremrh daha kucuk ben 26 haftalardayken 2 gun cok az hareketi oluyodu bi gun karnimin her yerini yumrukladigida okuyodu. Bebek uyuyo olabilir daha cok kucuk. Tatli yiyip su icicnce elinizi karniniza koyun bekleyin hissedersinjz
Eymencik Soğuk su içip sol tarafına yat hareket eder mutlaka yorulduğum zaman benimkide hareket etmez
ilknremrh Humus hergün düzenli tekme hissedince bugün biraz endişelendim inşallah uyuyordur miniğim 😊
Merrcimek ilknremrh Geçen benim de başıma geldi. Neler neler yedim ama yok hareket etmedi. Sonra gece başladı hoplamay inşallah sizinkide başlar tekmelere bide çok hareket edince hissetmeye biliyoruz.
asoplavix Ay en son randevuya gitmeden önce gümbür gümbürdü benimki de. Randevuya gideceğim günün bir önceki akşamı bi haller oldu hiç hareket yok. Meğer pozisyon değiştirmiş beyefendi 🤭 bir kere de ağlaya ağlaya nöbette olan eşimi aramıştım hareket etmiyor diye. Rahat bırak çocuğu pozisyon değiştirmiş yatıyordur demişti 🤣🤣🤣🤣🤣 korkmayın haftanız daha küçükmüş ilerleyince düzene binecek 👍🏻🤰🏼
Saadetdemirkan Nananusha yorgunluktandir o zaman canım ama yinede git bence hala hareket etmediyse için rahat etsin
Sisi Nananusha canim benimde cok yoruluncu bir hatta 2 gun hareket etmedigi oldu. Ama icin rhat etsin sabaj bir acile git istersen