mom5734 Bahar_93 yo hayır kücücük kalıyo resmen .Benn puseti actım şimdilik hastaneye götürmek icin dogumda öyle yani fiyatıda güzeldi büyk birde ben beğendim
Nurklc38 Bahar_93 En son baktım da 3000 olmuştu 😂 baya oldu canım ya ben alalı 2 ay felan olmuştur sanırım
Aslaninannesi01 Bahar_93 ben aldım ama ikinci el almıştım birkaç kere kullanılmıştı cok memnunm ağır ama rampa ve asansör varsa sıkıntı olmuyor