Bebeğimin amniyon sıvısında azlık vardı ve su içimime dikkat ettiğim halde (4 lt.) artmadı. Bugün iki ayrı doktora muayene oldum, ikisi de ciğer geliştirici iğne olmamı tavsiye etti. Su miktarı 75 civarındaymış, 50 altına düşerse tehlikeliymiş. Sizce yaptırılmalı mıyım? Yaptırdıysanız herhangi bir yan etkisini gördünüz mü? Bilgi sahibi olmak istedim 😊 (35+1)