Merhaba kızlar adet düzensizliğim için 1.5 senedir Doğum kontrol hapı kullanıyordum altı aylık evliyim ve bu ay kullanmayı bıraktım son bir haftadır kasık ağrım var orta şiddetle çok uyku hali ve göğüs hassasiyetim başladı acaba Regl belirtisi mi yoksa hamile olabilir miyim bu durumu yaşayan var mı