Nazlimom bende zaten şuan boş odamda kullandığım ikea nın bu hasır kutulu dolabı vardı, onu oyuncakları ve bezler için falan depolama alanı olarak kullanacağım. İkea dan beşik aldım geçen hafta. Bir de şifonyer almayı düşünüyorum. Dolap alıp odayı küçültmek istemiyorum ne asabilir ki dolaba 🤭. Zaten herşeyi şifonyere sığar, minicik herşeyi 😊
https://imgyukle.com/i/kARMjQ bu şekilde