kelebek1717 Kızlar biliyorum su an için cok erken ama dayanadım test yaptım adetime 9 gün var maalesef negatif.Diğer gebeligimde 5 gün kala kopkoyu bişekilde öğrenmistim ondan dolayi bi umutla yaptim.🙏🏻
hunilimom kelebek1717 ben 3 gün kala çok çok silik di sanki varla yok gibiydi ki 9 gün çok erken bende ilk çocuğuma erken öğrenmiştim biraz daha bekleyin
Eslemim34 kelebek1717 Ben de bi kaç hafta önce yaptım negatif çıktı ama daha sonra yaptın 5 haftalık çıktı çok şükür adetim 2 3 gün geçmişti yaptığım da bence siz de öyle yapın stres yapmayın etkiliyor
miranbeyinmothersi kelebek1717 seni anlıyorum kuzum ama adet gecikmeden önce yapılan testler güvenli değil çünkü adet olmaya yakındı beta yükselir zor olacak ama sana tavsiyem adetin en az 3-4 gün gecikmesini beklemen çünkü hayal kırıklığıda yaşamanı asla istemem
minikportakal kelebek1717 ben adetime 2 hafta kala yaptığımda silikti bi çizgisi beta hcg 22yle öğrenmiştim
kelebek1717 Şimdi de yaklasik 1 saat oluyor testi yapalı hafif silik çizgi çıkmış kuruma cizgisidir sanırim
minisinannesiii33 kelebek1717 bence 4-5 gün sonra testi tekrarla canım başka şeyler düşün bu sürede stres yapma keyfine bak, yapman gereken işleri yap 💆♀️