Asiye_89 37 haftaligim bebek kg su 2.800 bana brz az geldi yeter ki sağlıklı olsun başka birşey asla istemem ama brz vicdan ettim acaba yeteri kadar besleyemedim diye
Denizyildizii Asiye_89 2500 olması doğum için yeterli bir kilo diyor doktorlar. Benim oğlum 4 kilo doğdu küvöze girdi arkadaşimin ki 2500 doğdu girmedi keske benimkide 2500 doğsaydida girmeseydi. Boyle ufak şeyleri kafanıza takmayın o yüzden
Defne2018 Asiye_89 benim kızım 2800 dogdu saglıklıydı ama satılık için yattık bu dwgişebilir 4 kilo dogan da küveze girer 2500 olanda küveze girmez rabbim saglıcakla almayı nasip etsin
Pnr_4668 Asiye_89 az değil kilosu daha 3 haftası var zaten. Birde şöyle birşey var ultrasondaki kilolar her zaman doğruyu söylemiyor. Siz canınızı sıkmayın süt kaşar ceviz muz bunlar kilo yapıyor diyorlar yemeye çalışın sağlıkla gelsin ins.
Asiye_89 Pnr_4668 Amin Allah razı olsun 38+5 de doğumum inşallah erken gelmezse sancılarım çıkıyor nts de