Sukran34 Emziren anneler neler yiyorsunuz nasil beslenmeliyiz benim hicbir fikrim yok bisey de yiyemiyorum bebeğime gaz yapar diye tavsiyesi olan var mi?Şimdiden teşekkürler.😏🤔
MasalAlparslanMom Sukran34 bende şimdi gaz için post açtım 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Birşey yediğim içtiğim Yok benimde güzel emiyo Kızım sütümde var doymuyomu hani desem . Ama ne uyku var ne bişey . Gaz damlası da kullanıyorum galiba o da etki etmiyo kıvranıp duruyoruz
Albatros35 Sukran34 canım ne yersen kimyon kullan mutlaka kuzenimden biliyorum bebiş gaz sıkıntısı çekmiyo şükr 🙏