Prens1prenses2 Kızlar nişanım geldi önce hafif pembemsi geldi ondan sonra lavaboya gidince kırmızı biraz daha geldi ve Buda nişan dua edin de sağ sağlim kucağıma alayım hayırlısıyla
AlDiBa Prens1prenses2 ben şu an 38+5 oldum. İki gün önce bir sıvı geldi benden Beyaz jel kıvamında böyle jöle gibi işte. Bu nişan olabilir mi yoksa sadece sizinki gibi kırmızı pembe renkli mi oluyor nişan?
Busra624 Prens1prenses2 oo maşallah zamanı gelmiş demek ki yavaştan başla hazırlıklara Rabbim kolay geçitlerden geçirsin inşallah 🥰
Prens1prenses2 Busra624 Amin canm inşallah ya tüm hazırlıklar tamam bekliyoruz bizde darısı başına inşallah sende sağ sağlim kucağına alırsın senin ki kaç haftalık
Prens1prenses2 AlDiBa genelde beyaz jel gibi de oluyor diye biliyorum canm ama zaten günün de gelmiş sancın falan var mı
Neslihan_aydn13 Prens1prenses2 Benimde 2′3 gündür var hatta sandalyeye oturdum Kalktığımda fark ettim sandalye ıslanmış bu ne demek oluyor ki ya pek çözemedim
Prens1prenses2 AlDiBa anladım canm saat tut çok aralıklı oluyorsa yalancı sancılar ama Buda bi işaret yani doğumun yakındır diye düşünüyorum
Mina69 Prens1prenses2 saglıkla gelsin inşallah darısı bana 39+5 tık yok daha sizde bizlere dua edin ♥️