Nurbyk0306 Özel oda diye geçmiyor tek kişilik de var 2 kişilik de hangisine denk gelirseniz oraya yerleştiriyorlar lakin gebe okuluna kayidiniz olup derslere katilirsaniz tek kisilik oda hakkı kazaniyorsunuz yani sizi 2 kisilige koysalar bile ben tek kişilik istiyorum gehe okuluna kayıtlıyim diyip tek kisilige geciyorsunuz bunun dışında şans tek odada olabilir cift odada