Kızlar 25.hafta TSH değerim 4.10 idi doktorum endokrinoloji önermişti bende randevu yok diye gitmemiştim. Perşembe tekrar 3.58 çıktı yine görünmeyi tavsiye ediyor. Googledan baktığımda erken doğum, bebek gelişimini etkilemesi gibi şeylerden bahsediliyor. Dahiliyeye görünsem yeterli olur mu acaba? Veya endokrinoloji ne gibi testler istiyor bilgisi olan var mı?