Cinarinannesiiiii Asiyeylmz valla ne yaparsan yap genetikse catliyorsun denemediğim şey kalmadı 34 den sonra çatlamaya başladım hatta ebe ilk gebeliğim olmasına rağmen 2. 3. Gebeliğim sanmış çok aşırı catlamissin dedi🙄😊
lunam Asiyeylmz ben 27.haftadayım, epey de çıktı göbüşüm ama şükür ki bir çatlak yok. 30dan sonra vs olur mu bilemiyorum tabi. Aynısefa yağı balsamı, hindistan cevizi yağı ve kantaron yağı kullanıyorum dönüşümlü olarak. Bir de bol bol su içmek lazım.
-Arya- Asiyeylmz Bence genetik biraz da. Ben sadece 2 3 günde bir bebe yağı sürdüm hiç çatlağım olmadı, pahalı kremler alıp her dk sürüp çatlayan da biliyorum
Asiyeylmz Cinarinannesiiiii ben 25+5 teyim şu an çatlama yok ama bu zamandan sonra olur diyorlar genelde
Ogretmen_1 Ben 18+2 yim hiç çatlağım yoktu sncsk göğüslerimde birden oluşmaya başladı bu hafta .kakao yağı vazelin kullanıyorum ama artar mı artmaz mı bilemiyorum.