Ginkgo sezeryan olanlar odaya geçiyor . Sadece doğumhanede hem doğum sancısı çeken var hemde sezeryan sırası bekleyen anneler var . Sezeryan olacakları görünce kendi kendine korku yaratmış . Bende devlet Hastanesi'nde görümcemi beklerken beklediğim süre boyunca 4 sezeryan 6 normal doğum gördüm hatta doğum yapacak olanlar bankoya çıkıp bakiyordu konuşuyorduk öyle. Hiç korkulacak bir yanı yok