Hiç bu testlere bağlı kalmayı ben 3 ay bunlarla denedim 3.ayda o testte pozitif gormememdeki çok alakasız bir zamanda hamile kalmıştım…hatta bir kenara fırlatıp atmıştım asla bir daha böyle bakmicam diye….insanı daha strese sokuyo bu testler…iki günde bir duzenli ilişki denk gelse geliyo zaten ve nasibinde varsa….