Busradzn 16 hafta bebegımın pozısyon vermedıyı ıcın doktor tahmınde bulundu kesın deıl ama benzettım dedı sizce cinsiyet degısırmı https://resimyukle.io/r/NQbEAGMDD6 https://resimyukle.io/r/kHOtRG9nTU
eso14 Busradzn canım valla ben erkeğe benzettim ama benim kızımda cinsiyetini göstermemişti 16.haftaya kadar. Detaylıya girdim orada netleşti ama doktorumun tahmini doğru çıktı
Busradzn eso14 yani cinsşyet hiç farketmıyor tabıkı saglıklı olsun onemlı olan o ama ınsan merak edıyor ışte doktorumuzda kıza benzettı ama emin degildi tabiki 1 ay sonra tekrar bakalım dedı gelde bekle o zmana kadar😊
eso14 Busradzn Tabiki de :) Bende 5 hafta beklemiştim. Ki bizim Kızçe kendini göstersin diye. Ama maalesef göstermedi 😊 Ama doktorun tahmin de bulunduysa doğrudur büyük ihtimal. Benim doktorum kemik yapısından tahmin etmişti.