ilkbaharr Kızlar lavaboya gittiğimde bir iki damla kan geldi. Ama hiç ağrım sancım yok ondan sonra daha da gelmedi. Hiç böyle bir şey başına gelen var mı köydeyim yollar kaygan merkeze inmeye de korkuyorum. Başına gelen varsa yazabilir mi lütfen
2-prensesannesiii ilkbaharr Hamileliğin her haftasında kanama önemli 1 damla 3 damla ne olursa olsun gitmek zorundayiz ihmal.etmeyin ve gidin . Haftanız küçuk doğum başlamış olabilir en azından ciğer gelistirici falan yapılır
Efenin_annesii ilkbaharr 3-4 gün önce benim başıma da geldi bende 36 haftadayim iki damla kadar bulaşıkti iç camasirimda açılma varmi baktılar nst baktılar hiç bişey çıkmadı ebe hanim bu haftalarda olabilir normal devam ederse gel dedi eve geldim çok şükür bişey olmadı hareketlerini kontrol et dedi sadece inşallah seninde bişey değildir korkma insan görünce panik oluyo 🥺
ZZeynepP1903 Hiç bilmiyorum cnm üstte kalsın. Ama benim doktorum böyle bişe olursa mutlaka gel der her zaman agrı kanama vs diye
ilkbaharr ZZeynepP1903 ya köyde olmasaydım çoktan gitmiştim. Ağrım sancım yok Çarşamba günü muayeneye gittiğimde herşey iyi demişti doktor. Takip ediyorum şimdilik bir daha gelirse hemen inicem inşallah
ilkbaharr meleknisa26 ben de ondan şüphelendim ama Nişan akıntıyla birlikte oluyo diyo herkes benimki yere damladı bir iki tane
Kubranunoglu ilkbaharr Doğumun başlaması için su veya nişan kanama gibi şeylerin geldikten sonra veya önce sancı olsa veya olmaz isede başlıyormuş sancı herzaman olmayabilirmiş benim doktorumda öyle söyledi
ZZeynepP1903 ilkbaharr inşallah canım benim enfeksiyonun falan varmı belki ondan kaynaklıda olsbilir benim basıma gelmişti ama idrarımı yaotıktan sonra gelmişti enfeksiyondan kaynaklıydı
ilkbaharr ZZeynepP1903 biraz enfeksiyon var idrarinda demişti doktor ama ilaç falan vermedi hiç benimde idrardan sonra geldi acaba ondan mı
ZZeynepP1903 ilkbaharr oda olabilir canım benim öyle olmustu ama takipte kal yınede. Eger öyleysede ıhmal etme enfeksiyon sıkıntı
ilkbaharr 2-prensesannesiii evet doğru söylüyosun canım benim de için rahat etmedi zaten hazırlandım gidiyorum şimdi hastaneye
ilkbaharr Rrabiagorgu 2-prensesannesiii ebrucevik18 Efenin_annesii ZZeynepP1903 Kızlar ciktim doktorun yanından çok şükür herşey yolunda dedi sancı da yoktu eve gidebilirsin dedi. Demekki bu haftalar da olabiliyormuş. Haber vereyim dedim 🤗
ilkbaharr Efenin_annesii evet ya herşey geliyor insanın aklına sevindim senin adına inşallah benim de seninki gibidir birşey yoktur