İlk gebeliğim 16. Haftada çok hafif pıt diye vuruş olarak hissettim hatta çoğu zaman gazla karıştırıyordum. 17 18de bir süre hissedemedim daha zor oldu üzülüyordum niye hissetmiyorum diye. Doktor 21-22ye kadar normal hiç üzülme demişti. Şimdi 21deyim vurma hatta kaymaları net hissediliyor.