Mnk16 Bugün kalp atışını duyduk çok şükür bi sıkıntı yok dedi bende çok iştahsızlık var en sevdiğim şeyleri bile yiyesim gelmiyor. Bu durumda olan varmı yada bu haftaya göre belirtileriniz neler bulantınız oluyor mu
Btlsa Mnk16 benim beş buçuk haftalık şu an. Belirti olarak kasık ağrısı ve meme hassasiyeti dışında belirtim yok. Bulantım da olmuyor çok şükür ☺️
Yanne Mnk16 tam 6. Haftamda bulantılarım başlamıştı ama kuru bulantı. 7. Haftam hiş sıkıntı yaşamadım ama 8. Haftamda her yediğimi çıkarmaya başladım ilaç kullanıyorum o yüzden. İştahsızlık oluyordu evet ama sonradan iştahım açılıyordu çok sıkıntı yaşamadım
Cano26 Bende 5+1 bulantım yok ama fazlasıyla bel ve sırt ağrım var birde çok fazla halsizlik okadar ❤️