Rukiye60 Kızlar merhaba 36 haftalık hamileyim idrarda protein çıktı dedi doktor internetten araştırdığımda cok tehlikeli falan olduğu soyleniyo bu konuda bilgili arkadaslar yardimci olur musunuz korktum biraz 😢