Kbrra genelde kasılma olunca öyle olur, ilaçla kesiyorlar çözümü basit. Sertleşme olduğunda parmağınla bastır bildiğin taş gibiyse evet kasılma doktora söylüyorsun sana ilaç yazıyor ve düzeliyor korkulacak hiçbir şey yok panik olma. Çarpıntın oluyor mu sertleşince böyle kalbin hızlanıyor yüzün kızarıyor terleme vs oluyor mu onlar da eşlik edebiliyor