Sksksksks D vitamanı düşük farkındaym ama insülün direnci yüksekmi değilmi anlamadım https://imgyukle.com/i/kdzDCo
Sumiire Sksksksks internetten bak canım kac olması gerektiğine ona göre karsılastır farkındaysan referans aralığı vermemiş o yüzden kırmızı gorunuyo bi bak kaç olması gerekiyormuş ona gore değerlendir