Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar ben 25+6 gebeyim dünden beridir vajina girisimde batma ufak bir sızlama gibi birşeyler oluyor neyden kaynaklı bilmiyorum aranızda böyle olan var mı
Silacinar Minnakkurabiyeveannesi27 Benimde öyle oluyordu enfeksiyon varmış ilaç kullandım geçiyor ama sonra doktoruna söyle
Minnakkurabiyeveannesi27 elifesr8001 Husna2734 Silacinar Teşekkürler kızlar vajinal mantar mis doktorum fitil verdi