Sssna Bilge_94 beklemeden atmışsın canım yapar yapmaz. Beklemiş haline atarsan bakalım. Birde adete kaç gün varken çıktı böyle ovulasyon testi
bebekveannesiii Bilge_94 https://resimyukle.io/r/4z3xmlgegd Bak canım ben de öyle öğrendim alttaki beyaz olan ovulasyon testi mavi olan gebelik resmini tekrar atarmisin sen de tam belli olmuyo beklemeden attığın için
1mucize_bekleyis Bilge_94 tatlıö bu ovulasyon testi gebelık varsa ogrenmek ıcın yaptın sanırım ama koyu çıkması lazım ıkısınınde
GamzeDurmus Ekimmeselesi bu gebelik testi değil canım ovulasyon yazmış, ovulasyon da ikisinin de aynı koyulukta çıkması lazım
GamzeDurmus Bilge_94 yumurtlama olmadığı zamanlarda da hep silik çıkar zaten o zaman diğer süreçlerde de hamilelik var zannederiz yumurtlamadan sonra adet geçtikten sonra koyu çıkması gerekiyor yoksa bir manası olmaz ki çünkü hep ikinci çizgi hep silik çıkar
Bilge_94 GamzeDurmus bekledikten sonra 2. Çizgi koyulaştı bende 5 dakika geçti diye attım genelde 5 dk.dan sonra farklı sonuç çıkıyor deniliyor ama tekrar yapacağım
Bilge_94 GamzeDurmus yumurtlama olmadığı zaman bende 2.çizgi hiç olmadı yumurtlama olunca 2. Çizgi koyulaştı
bebekveannesiii Ozgamzeoz resim attım yukarı da bak ben öyle öğrendim adet günüm olmasına rağmen çift çizgi çıktı ikisi de aynı koyulukta hemen gittim test aldım pozitif çıktı şu an 14 haftalık hamileyim🤗
Ozgamzeoz bebekveannesiii baktım gördüm hiç bilmiyordum ilk defa duydum bugün yumurtlama günüm benimde bugün denicez inşallah gebe kalırım