hayall- Benim de var canım, şu an 13 haftalığız. 5′inci haftadan beri kanama alanım var. Doktor progestan hap ve proluton iğne yazdı onları kullanıyorum. Zamanla küçüldü benimki çok şükür, vücut emiyor kanı çoğunlukla. Ama kimisinde de dışarı kanama oluyor. Bebeğin iyi olduğu sürece endişe etme, kendine dikkat et ağır işlerden ve aşırı yorulmaktan kaçın. Sağlıkla gelsin inşallah 😊