Zehra1606 Kızlar jel kıvamında renksiz bi akıntı geldi 39+3 üm başına gelen var mı normal akıntı değil ilk defa gelince tedirgin oldum tecrübeli anneler bilginiz varsa bilgilendirir misiniz 😌
Oelmez Zehra1606 bende 37. Haftadayım enfeksiyon da olduğu için sürekli öyle akıntım oluyor ayırt edemiyorum ama nişan olsa ağrım da olur heralde diyerek rahatlatıyorum kendimi😃
Zehra1606 Busrakzlkc siz kaçıncı haftadasınız doğuma yakın olduğu için olabilir mi diye düşünmüyor değilim
Busrakzlkc Zehra1606 sizin yakınmış ben daha 33 3 üm erken doğum riskim var ama sancım yok diye şuan beklemedeyim. Sizin olabilir