Babykuzucuk Bat 24 aralık. Fakat 16 aralıkta aşırı üşüme titreme grip karın ve bel ağrısı teşhisiyle acilden girince gebelikte baktılar ve 1.20 cıktı. Adete 8 gün vardı sanırım bu ayda yok 🤷🏼♀️ Yine umutlar bitti yani
elisammmm Babykuzucuk 8 gün çok erken hemen umutsuzluğa kapılmayın bende 8 gün kalasıya yaptığımda negatif çıktı sonradan birgün kalasıya pozitifi gördüm🥰
Esraaaa_ Babykuzucuk geç döllenme olabilir mi bir yerde okumuştum geç döllenme olduğunda bir iki haftalıkken beta değeri 1.20 çıkabilir diyordu Allah gönlüne göre versin inşallah
Esraaaa_ Babykuzucuk çünkü benim ilaç kullanmam gerekiyor du diş için ne olur ne olmaz diye kan testi yaptım ilaç kullanmadan önce beta değerim 0 virgül bişey di adetime de iki gün vardır senin 1.20 çıkmış geç döllenme olabilir
Babykuzucuk elisammmm şimdi kan testi ya bu bazıları diyo kanda 2 3 günlükte olsa kesin cıkar ay bilemedim ya . 1 senedir ugrasıyoruz bu ayda cok düzenliydi hersey inşallah dediğinşz gibidir 🙏
Babykuzucuk Esraaaa_ valla inanki hiç bi fikrim yok. Sadece bu kadar düzenli giderken bu ay yine olmaması üzdü acıkcası
Esraaaa_ Babykuzucuk gün geçtikçe iki katına artıyor eğer geç döllenme olmuşsa 8 gün de artmıştır şimdi sen 25 Aralık’ta falan yeniden yap iyisimi o zaman netleşir