dilarakocc Ya mesela benim doktor söylemine göre 1 hafta önde öyle hesaplayınca 27+0 değişmidir bilmiyorum hangisine göre hareket edeceğimi
Gmzeucr 27 +3 benimde şafak 88 ama doktor kontrolünde bir hafta önde gittiğimizi söyledi inşallah hayırlısıyla kucağımıza almakta nasip olur 🥰
myram1 Silacinar ay çok heyecanlı canım sağlıcakla gelsin hepimizin evlatlari🤲❤️ benim kızımın dolu kıyafetleri artık onlardan hazırlık yapacam ayırıp 😁😁
guzelbebegimmmmm Yagmurbebek benim arada bi oluyordu doktora gittim baktık. Meğerse baş aşağıyken makat gelişe dönmüş. Ayaklarıyla aşağı vurduğu için ağrı yapıyormuş. Doğuma kadar döner korkma dedi. Bakalım inşallah döner
Silacinar Yagmurbebek ya bende değişik şeyler oluyor doktora sormaya çekiniyorum bildiğin bebeğim vajinamda hareket ediyor ara ara sancim oluyor ama 20 sn falan
tubix @“Silacinar”# Silacinar uyandıktan 1-2 saat sonra ancak kahvaltı yapabiliyorum ama ilk haftalar gibi kötü değill inşallah daha da kötüleşmez
Yagmurbebek Allah hepimizin yardımcısı olsun :) hamileliğin zor kısımlarına doğru ilerliyoruz bugün randevu aldm gitcem bakalm hareketleri de azaldı gibime geliyor korkuyorm