eeliff01k Busra66M endişelenmeyin bende de bir tür var bir aydır dolanma artmadigi sürece ve düğüm olmadigi sürece sıkıntı yok. Kordon dolanması olup sağlıklı doğuran çok insan var bizde öyle olacağız inşallah 🙏
Birdost Busra66M Benim doktorum anne karnında kordon dolanmasinin bi zararı olmadığını söylemişti. İçinizi ferah tutun. Bebeğin boynuna dolanması değil de kordonun kendinde düğüm olması sorun olurmuş.