selma89 Bende alfamed içiyorum 4 tane onu kullanmaya basladigim dan bu yana bebeğim haftada ortalama 150 gr alıyor 5 6 ayıma kadar çok hızlı güzel gelmiştik tansiyon çıkması baya yavaşlattı kilo alımını…ama sağlıklı olsun da napalim rabbim herkezin bebeğini sağlıkla vaktinde kavuştursun.
Sizin tansiyon kaç çıkıyor benim 13.8 14.9 yakın hep ilaçları içinde 12.8 düşüyor ancak